Ügyeink intézésében fokozatosan növekszik az elektronikus ügyintézés jelentősége, de még nem szorítja ki a személyes és telefonos kapcsolatot– áll a Magyar Infokommunikációs Jelentésben. A világháló hazai használatát vizsgálva a Bellresearch elemzői megállapítják, hogy a 15 évnél idősebbek körében egyelőre a szűk egyharmad használja csak a netet ügyei intézésére is. Az internethasználók kicsivel több, mint a harmada keres fel alkalmanként államigazgatási, kormányzati vagy önkormányzati honlapokat, a rendszeres használók aránya viszont csupán 3 százalék körül alakul.
Az internetes ügyintézéstől való idegenkedés hátterében nem a bizalmatlanság vagy a hozzáértés hiánya, hanem az emberek személyes kontaktus iránti igénye áll. Az ügyintézés fogalma a hazai fejekben ugyanis még mindig a buktatókkal és a bürokráciával kapcsolódik össze, amiben megnyugtatóbbnak tűnik, ha élő ügyintéző vezet végig a folyamaton; értelmez és segít. Ettől függetlenül a megkérdezett netezők kétharmada az ügyintézésben is hasznosnak tartja a világhálót.
Az űrlapok és iratminták letöltésénél, illetve az adatszolgáltatás kapcsán ítélték a leghasznosabbnak a válaszolók az online csatornát, de a közérdekű kérdésekhez való hozzászólás is a közepesnél magasabb pontszámot kapott.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.