Az amerikai céget a második helyen, messze lemaradva, a helyi Lenovo követi, amely szűk 8,4 százalékot hasít ki magának a piacból, míg az Apple nagy riválisa, a Samsung Kínában az értékesítés mindössze 3,6 százalékát ellenőrzi.
Az Apple egyébként az IDC adatai szerint a második negyedévben világszerte valamivel több, mint 17 millió táblagépet értékesített, ez pedig közel 85 százalékkal haladja meg a január és március közötti három hónap eladási adatait. Ezzel az amerikai cég a piaci átlagot is meghaladó mértékű bővülésről adott számot, aminek köszönhetően globális részesedése 68 százalék fölé nőtt az első negyedévben mért 61,5 százalékról. Világszinten az előző három hónapban a második helyen a Samsung állt 2,4 millió eladott tablettel és szűk 10 százalékos részesedéssel, míg a harmadik a szegmensbe tavaly év végén belépő Amazon lett.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.