BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

UPC: óvatos mobilpiaci rajt

Óvatosan kezd a mobilpiacon a UPC, a legnagyobb hazai kábeles szolgáltató ugyanis első körben csak mobilinternet-szolgáltatást kínál ügyfeleinek. Betzalel Kenigsztein, a UPC Magyarország vezérigazgatója elmondta: a társaság új szolgáltatásával – amely mostantól elérhető – elsősorban meglévő ügyfeleit célozza meg, amit jól jelez, hogy a mobilnetet a többi termékkel közös akciós csomagokban is kínálják. Persze ez nem jelenti azt, hogy a cégnél kizárólag mobilinternetre nem lehet előfizetni, ám a társaság árai sokkal kedvezőbbek, ha a fogyasztók egyszerre több szolgáltatást vesznek igénybe.

Ahogy azt keddi számunkban megírtuk, a UPC mobilinternet-szolgáltatásához – a szintén idén rajtoló Tesco Mobile-hoz hasonlóan – a Vodafone hálózatát használja majd. Betzalel Kenigsztein jelezte: cége sikeres, előremutató tárgyalásokat folyatatott a hazai mobilpiac harmadik számú szereplőjével, így elképzelhető, hogy a két társaság idővel kiterjeszti együttműködését. A vezérigazgató hozzátette: a mobilpiaci tevékenység bővítése a mostani hazai rajt sikerességétől, illetve a cégcsoport külföldi tapasztalataitól függ, a hangszolgáltatás bevezetése azonban jóval komplexebb feladat, így a részletekről az addigi tapasztalatok fényében majd csak 6–9 hónap múlva tud tájékoztatást adni a társaság.

A UPC 1, 3 és 6 gigabyte-nyi adatforgalmat biztosító csomagokat kínál lakossági, és 4, illetve 8 gigabyte-os paketteket üzleti partnerei számára, havi díjai pedig 1900 és 6500 forint között szóródnak.


Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.