A Bónusz Brigád egy hatékony marketing eszközt kínál a szállodák számára, amely révén naponta 2,5 millió embert érhetnek el, és egyáltalán nem érdekelt abban, hogy árverseny alakuljon ki közöttük – hangsúlyozta Heller Gábor, a legnagyobb hazai közösségi vásárlói szolgáltató alapító-tulajdonosa. „A rajtunk keresztül bónuszokat értékesítő hotelek akciós bevételének egy részét – ami 20 százalék körül van - kapjuk meg jutalékként, így értelemszerűen nem célunk, hogy alacsonyak legyenek az árak” - tette hozzá Heller Gábor.
A Bónusz Brigád alapítójának közlése szerint az általuk kínált marketing lehetőség különlegessége, hogy a partnereknek – így természetesen a szállodáknak is – csak akkor kell fizetniük, ha tényleges vásárlás történik. A vállalkozások hatékony eszköznek tartják ezt a megoldást, amit az is mutat, hogy a cég partnereinek mintegy fele visszatérő ügyfél. A Bónusz Brigád utazási ajánlatainak különlegessége a százszázalékos visszafizetési garancia, ami azt jelenti, hogy ha a fogyasztó nem elégedett a megvásárolt bónuszért nyújtott szállodai szolgáltatással, akkor visszafizetik számára a vételárat.
A Bónusz Brigád alapító-tulajdonosa szerint az idén is a balatoni, horvátországi, velencei-tavi szállodák és a gyógyfürdők ajánlatai jelennek majd meg a legnagyobb arányban, de Olaszországba és Ausztriába is egyre több bónuszt értékesítenek. Az elmúlt években elindult folyamat pedig 2012-ben sem áll meg, és tovább nő a kedvezményes utazási lehetőségeket igénybe vevők száma.
A különböző online és offline marketing eszközök együttes használata lehet a célravezető, az a hotel, amely túlságosan is támaszkodik a közösségi vásárlásra, bajba kerülhet – mutatott rá Hegedűs Attila, a BDO tanácsadó cég ügyvezető igazgatója. Az eredetileg könyvvizsgálói, adótanácsadói tevékenységet végző cég szállodai és turisztikai tanácsadással foglalkozó üzletágának tapasztalatai szerint a válság miatt komoly nyomás nehezedik a hazai szállásadókra. A BDO ügyvezetője szerint ez a marketingforma nem fog eltűnni, azonban nem szabad ráállni csak erre a módszerre, ez egyike kell, hogy legyen a szállodák sokrétű marketingtevékenységének.
A szakember úgy látja, hogy jelenleg a hazai fogyasztók számára az ár a legfontosabb, éppen ezért fogadták olyan pozitívan a kuponos/bónuszos szolgáltatók megjelenését ebben a szegmensben. Ez azonban azt is eredményezi, hogy ha a vendégek megtapasztalták, hogy nagyon kedvező áron is hozzájuthatnak a négycsillagos szolgáltatásokhoz, akkor a jövőben is elvárják azokat.
Villámgyors fejlődés
Robbanásszerű fejlődésen megy át a hazai internetes kuponos/bónuszos piac, az első közösségi vásárlói szolgáltatások 2010 őszi megjelenését követően 2011-ben már 4,5, tavaly pedig 6,5 milliárd forintos forgalmat ért el ez a szektor. A szegmens legnagyobb szereplője, a Bónusz Brigád kínálatában 182 partner utazási akciója jelent meg, ezek 65 százaléka újra élt a kedvezményes ajánlat lehetőségével. Összesen 895,77 millió forint értékben vásároltak a cégen át elérhető utazási ajánlatokból, ami a teljes 25,2 százaléka. Átlag 71 fogy egy-egy ajánlatból, a csúcsot 750 bónusszal egy egri hotel tartja.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.