STRATÉGIA Egyre jobban elmosódik a határ a fapados és a hagyományos légitársaságok szolgáltatásai között. A régi nagy cégek többfajta tarifát is kínálhatnak már, eltérő szolgáltatáscsomagokkal, de a fapados társaságok is biztosítanak többletszolgáltatásokat, persze extra áron. Július 1-től például a Germanwings teljesen új termék- és márkakoncepcióval indul útnak, így próbálja tovább erősíti az európai diszkont légitársaságok piacán betöltött pozícióját. A német légitársaság „a la carte” repülést kínál utasainak, akik három, különböző árfekvésű és különféle kényelmi szolgáltatást biztosító tarifa közül választhatják ki a számukra megfelelő ajánlatot. „A Germanwings erősségeit egyesítjük a Lufthansa előnyeivel. Ez a kezdet egy kulcs is a Lufthansa számára, hogy a központjainktól távol eső európai járatainkat újra nyereségesen üzemeltessük. Amellett tehát, hogy utasaink számára igen vonzó ajánlatot hoztunk létre, a Lufthansa gazdaságosságát is javítjuk” – mondta Carsten Spohr, a Deutsche Lufthansa AG elnökségi tagja. A Germanwings 100 ezer utast szállított 2012-ben Budapest-Köln, illetve Budapest-Stuttgart között, 5 százalékkal többet az előző évinél, a tíz évvel ezelőtti indulás óta a társaságnak több mint 1,6 millió utasa volt magyar viszonylatban. A cég arra számít, hogy 2013-ban a Lufthansa leányvállalataként még inkább növekszik az utaslétszáma. 2013 márciusától új járatokat indít a légitársaság Budapestről Stuttgarton keresztüli átszállással Hamburgba, Brémába és Brüsszelbe. A jelenlegi számítások szerint az „új Germanwings” flottája 2014. végére 87 repülőgépből áll majd. Ebből 64 darab Airbus A319-es és A320-as típusú gép saját jármű lesz, a többi 23 darab CRJ-900 pedig a Eurowings-Luftverkehrs AG tulajdonában áll.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.