BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Egyesítették a Germanwings és a Lufthansa erősségeit

STRATÉGIA Egyre jobban elmosódik a határ a fapados és a hagyományos légitársaságok szolgáltatásai között. A régi nagy cégek többfajta tarifát is kínálhatnak már, eltérő szolgáltatáscsomagokkal, de a fapados társaságok is biztosítanak többletszolgáltatásokat, persze extra áron. Július 1-től például a Germanwings teljesen új termék- és márkakoncepcióval indul útnak, így próbálja tovább erősíti az európai diszkont légitársaságok piacán betöltött pozícióját. A német légitársaság „a la carte” repülést kínál utasainak, akik három, különböző árfekvésű és különféle kényelmi szolgáltatást biztosító tarifa közül választhatják ki a számukra megfelelő ajánlatot. „A Germanwings erősségeit egyesítjük a Lufthansa előnyeivel. Ez a kezdet egy kulcs is a Lufthansa számára, hogy a központjainktól távol eső európai járatainkat újra nyereségesen üzemeltessük. Amellett tehát, hogy utasaink számára igen vonzó ajánlatot hoztunk létre, a Lufthansa gazdaságosságát is javítjuk” – mondta Carsten Spohr, a Deutsche Lufthansa AG elnökségi tagja. A Germanwings 100 ezer utast szállított 2012-ben Budapest-Köln, illetve Budapest-Stuttgart között, 5 százalékkal többet az előző évinél, a tíz évvel ezelőtti indulás óta a társaságnak több mint 1,6 millió utasa volt magyar viszonylatban. A cég arra számít, hogy 2013-ban a Lufthansa leányvállalataként még inkább növekszik az utaslétszáma. 2013 márciusától új járatokat indít a légitársaság Budapestről Stuttgarton keresztüli átszállással Hamburgba, Brémába és Brüsszelbe. A jelenlegi számítások szerint az „új Germanwings” flottája 2014. végére 87 repülőgépből áll majd. Ebből 64 darab Airbus A319-es és A320-as típusú gép saját jármű lesz, a többi 23 darab CRJ-900 pedig a Eurowings-Luftverkehrs AG tulajdonában áll.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.