BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Hasít a net: Megduplázódik az internetes reklámok piaca

2012-re megkétszereződik Európában az online reklámokra fordított összeg, a jelenlegi 9 helyett 18 százalékos szeletet hasítva ki a marketing tortából. Szakértők szerint az online reklámok elterjedésében az Egyesült Királyságé a főszerep, nyomában Német- és Franciaországgal. Az internetes reklámozás növekvő sikere annak köszönhető, hogy Európában ma már a népesség 52 százaléka rendszeresen böngész a neten, mi több, az európai polgárok hetente átlagosan három órával több időt töltenek szörföléssel, mint tévé nézéssel. Felmérések szerint a megnövekvő internetezési kedv, és a televíziótól való elfordulás összefügg, a világhálót látogatók 36 százalék úgy nyilatkozott: kevesebb időt tölt tévézéssel. Az előrejelzések azt mutatják, hogy az internetes reklámok piacát továbbra is a kereső motorokhoz csatolt hirdetések uralják majd, ezt követik a honlapokon megjelenő reklámok, és a marketing e-mailek. A kutatás igazolta, hogy öt évvel a netmarketing bevezetése után a vállalatok már komolyan számolnak az internettel, mint hirdetési médiummal.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.