2012-re megkétszereződik Európában az online reklámokra fordított összeg, a jelenlegi 9 helyett 18 százalékos szeletet hasítva ki a marketing tortából. Szakértők szerint az online reklámok elterjedésében az Egyesült Királyságé a főszerep, nyomában Német- és Franciaországgal. Az internetes reklámozás növekvő sikere annak köszönhető, hogy Európában ma már a népesség 52 százaléka rendszeresen böngész a neten, mi több, az európai polgárok hetente átlagosan három órával több időt töltenek szörföléssel, mint tévé nézéssel. Felmérések szerint a megnövekvő internetezési kedv, és a televíziótól való elfordulás összefügg, a világhálót látogatók 36 százalék úgy nyilatkozott: kevesebb időt tölt tévézéssel. Az előrejelzések azt mutatják, hogy az internetes reklámok piacát továbbra is a kereső motorokhoz csatolt hirdetések uralják majd, ezt követik a honlapokon megjelenő reklámok, és a marketing e-mailek. A kutatás igazolta, hogy öt évvel a netmarketing bevezetése után a vállalatok már komolyan számolnak az internettel, mint hirdetési médiummal.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.