A világ vezető webauditáló társasága, a Nielsen NetRatings a NetView statisztikákban újabban az oldalletöltések és az egyedi felhasználók száma mellett a weboldalakon eltöltött összes időt is feltünteti.
Ilyen adatok – legalábbis részben – a magyar médiatervezők számára is elérhetők, de egyelőre csak mérsékelten veszik őket figyelembe. A Nielsen szerint a bővítést egyrészt a hosszabb idő alatt betöltődő RIA- (rich internet applications) technológiák elterjedése indokolja, másrészt az, hogy bizonyos oldalak – például az online játékportálok – esetében az oldalletöltések száma nem jellemzi fair módon a felhasználó kötődését, elvégre egy ilyen site-on újabb és újabb lapok megnyitása nélkül is hosszú időt lehet eltölteni.
Az új szempont valamelyest átrendezi a látogatottsági sorrendeket. A Nielsen NetRatings júniusi adatai szerint az Egyesült Államokban az internetezők a legtöbb időt az AOL, a Yahoo! és az MSN oldalain töltötték (az idő 63, 54, illetve 47 százalékát levelezéssel vagy az azonnali üzenetküldő szolgáltatás használatával), az egyedi látogatók száma szerint vezető Google ezen a listán csupán az ötödik. A népszerű Pogo.com játékportált üzemeltető Electronic Arts, amely tizedannyi egyedi látogatót sem tudott felmutatni, mint a Google, a „Total Minutes” kategóriában az első tízbe került.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.