BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Google: marketingverseny diákoknak

A Google jövőre is meghirdeti globális marketingversenyét főiskolások és egyetemisták számára. Az idén debütált versenyen 47 országból 8000 diák vett részt. A magyar indulók közül az egyik csapat bekerült az európai, közel-keleti és afrikai régió három legjobbja közé. A Google online marketingversenyén a résztvevők az elméleti képzés mellett gyakorlati tapasztalatot is szerezhetnek. A diákoknak egy helyi cég online marketingkampányát kell a Google kulcsszavas kereső rendszerére alapozva megtervezni, levezényelni, az eredményeket kiértékelni.


A jövő évi vetélkedőre január 29-ig lehet regisztrálni. A diákok január és május között bármely egymást követő három héten keresztül lefolytathatják a kampányt. „Ezentúl minden évben meghirdetjük ezt a megméretést. A diákok számára a részvétel legnagyobb hozadéka, hogy az iskolában megszerzett elméleti tudásukat gyakorlati online marketingtapasztalatokkal egészíthetik ki. Az iskola elvégzése után akár marketing-, pénzügyi vagy kereskedelmi területen helyezkednek el, esetleg saját vállalkozást indítanak, ezeket a tapasztalatokat kamatoztatni tudják” – mondja Peresztegi Zoltán, a Google magyarországi képviselője.


Az online hirdetéssel növelhető a cégek honlapjának a forgalma. Ehhez számos keresőoldal kínál reklámozási felületet. Az általuk alkalmazott leggyakoribb módszer a kulcsszavas hirdetési forma: ha valaki beírja a keresőbe, hogy „olcsó repülőjegy”, akkor valószínűleg utazási irodák és légitársaságok szöveges hirdetéseit látja majd.


A hirdetők dönthetik el, hogy mennyit áldoznának reklámjaik megjelenítéséért, és csak akkor kell ténylegesen fizetniük, ha valaki rákattintott a hirdetésükre. Így ellenőrizhetik online reklámköltéseiket. A Google szöveges hirdetési rendszerén, az AdWordsön a természetes találatok mellett és felett, elkülönítetten, „szponzorált linkként” jelennek meg.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.