„A termékpalettánk iránti érdeklődés folyamatosan nő, a nyári kollekcióink pedig kivételesen jól teljesítenek” – válaszolt Maciej Podwojski, a Primark közép-kelet-európai vezetője a Világgazdaság megkeresésére. Hozzátette: nagyon örülnek annak, ahogy az Arena Mall-üzletük megnyitását és az azt követő időszakot fogadták a vásárlók.
Korábban beszámoltunk a fast fashion ruhamulti megnyitójáról, és arról is írtunk, hogy másnap is tömegek álltak a bolt előtt, sőt hosszú napokig csak sorban állás után lehetett bejutni az üzletébe.
Ha napi szinten átlagosan 9 ezer vásárlóval számolunk, és ha csupán tízezerforintos vásárlást veszünk személyenként, akkor
a budapesti Primark naponta minimum 100 milliós forgalmat bonyolíthatott le, és hetente több mint hatvanezer vásárlót szolgálhatott ki. Információink szerint ez a szám óvatos becslés a valósághoz képest.
Podwojski korábban közölte, hogy a ruhaüzlet kínálatában általánosságban a legnépszerűbb termékek közé tartoznak az alsóneműk, kiemelt tekintettel a zoknik. A legkelendőbb kategóriák között tartják számon
Kategóriánként a pizsamák, strand ingek, női és férfi rövidnadrágok, valamint egyes kozmetikumok voltak a legnépszerűbbek.
A Primark közép-kelet-európai vezetője lapunknak nemrég úgy nyilatkozott, hogy több mint két hónap után elmondható, Magyarországon nagy sikert arattak az utazási cikkek, a gurulós bőröndök.
„Jelenleg arra összpontosítjuk figyelmünket, hogy a hozzánk betérőknek nagyszerű vásárlási élményt kínálhassunk, de természetesen közben is folyamatosan vizsgáljuk a további fejlődési lehetőségeket piacainkon” – tette hozzá.
Korábban beszámoltunk róla, hogy
főleg a Disney-, illetve a Bridgerton-franchise-t keresik a magyarok – az utóbbit hamar elkapkodták itthon, a kollekció az online kínálatban már egyáltalán nem elérhető.
A népszerű Netflix-sorozat alapján készült kollekció a legfelkapottabb termék a Facebookon kommentelők körében: sokan csak akkor állnák ki a sort, ha biztosan érkezne a sorozat ihlette ruhadarabokból vagy étkészletből. „Nyitás óta nincs sajnos semmi Bridgerton. Én egy hete voltam, de nincs (...)” – olvasható egy bejegyzésben a Primark egyik nem hivatalos Facebook-csoportjában.
A Világgazdaság megkereste a Pirmarkot, hogy valóban nem kapható-e már az országban a népszerű kollekció.
„Legújabb Bridgerton termékcsaládunkra a vásárlóink reakciója fantasztikus volt. A kollekció rekordidő alatt fogyott el mind a 17 piacon,
a Bridgerton köntös és a hozzáillő pizsama bizonyult a legkelendőbbnek, gyönyörű kerámiáink mellett” – tudatta lapunkkal Podwojski.
Az ír Primark májusban mutatta be Bridgerton-kollekcióját – hálóruhát, étkezőgarnitúrát és írószereket –, amely nagy sikert aratott az amerikai vásárlók körében is. Sarah Jackson, a cég licence-felelős igazgatója közlése szerint az első hetekben a teljes kollekciót elkapkodták.
A cég összesen 1,6 millió dollárnyi bevételre tett szert Amerikában az együttműködés bevezetésének első hetében.
A Primark Bridgerton-kollekcióról szóló bejegyzést összesen 21,3 millióan tekintették meg a TikTokon, a poszt az egyik legmagasabb elérést produkálta a platformon.
A Bridgerton család című amerikai sorozat Julia Quinn bestseller regénysorozata alapján készült el a Netflix számára. A produkció első évada 2020. december végén debütált világszerte. A sorozatot pozitívan fogadta a kritika is: tizenkét Emmy-díjra jelölték, amelyből kettőt kapott meg.
A sorozat az 1800-as évek elején játszódik London egy fiktív régenskorszakában. A történet szerint III. György megteremtette Nagy-Britanniában a faji egyenlőséget, mivel Sarolta királynő afrikai gyökerei miatt számos fekete bőrű ember is megkaphatta az arisztokrata címet.
A romantikus Netflix-sorozat a befolyásos Bridgerton család nyolc testvéréről szól, és a fiatalok szerelmi életét mutatja be.
A második negyedévben kiemelkedően jól teljesített a Netflix. A streamingóriás közlése szerint három hónap alatt több mint 8 millióval bővült az előfizetőinek száma. A szép sikert többek között A Bridgerton család 3. évada miatt érte el.
A vállalat részesedése a teljes tévénézésből az Egyesült Államokban 8 százalék fölé növekedett a sikersorozatainak köszönhetően, ez a szám több mint a duplája bármely más fizetős streamingszolgáltatásnak. A Bridgerton család negyedik évadjáról a napokban jelent meg az első trailer:
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.